تاریخ انتشار : 16 خرداد 1403

نورپردازی جواهرفروشی

نورپردازی جواهرفروشی

نورپردازی طلا فروشی

نورپردازی و دکوراسیون یک طلافروشی می‌تواند نقش بسیار مهمی در جذب مشتریان و افزایش فروش داشته باشد. با استفاده از نورپردازی و دکوراسیون مناسب، می ‌توان به فضای یک فروشگاه طلافروشی جذابیت و جلوه‌ ای ویژه بخشید که مشتریان را به خود جذب کند. نورپردازی طلافروشی مناسب می‌ تواند به تاکید بر جزئیات و زیبایی محصولات طلا و جواهرات کمک کند و آنها را به نحوی نمایش دهد که مشتریان به آنها جذب شوند. همچنین، دکوراسیون مناسب می ‌تواند به ایجاد یک فضای شیک، مطابق با برند و هویت طلافروشی کمک کند و باعث افزایش اعتبار فروشگاه و همچنین اعتماد مشتریان به برند شود. با در نظر گرفتن نکاتی که در این مقاله درباره نورپردازی و دکوراسیون طلافروشی خواهیم گفت، می‌توان به ایجاد یک تجربه خرید منحصر به فرد برای مشتریان کمک نموده و باعث افزایش فروش و موفقیت کسب و کار طلا و جواهرات شد.

نورپردازی باید به گونه ‌ای باشد که محصولات طلا و جواهر را به خوبی نشان دهد و جذابیت و زیبایی آنها را بیشتر کند.

چراغ توکار هارمونیک ۳۰ وات دایره ای 

چراغ COB توکار 30 وات پارس شعاع توس مدل هارمونیک دایره ای از مجموعه چراغ های COB می باشد که چیدمان ال ای دی ها در این مدل سبب شده تا نوری متمرکز و نقطه ای را ایجاد کند که بر خلاف سری لامپ های کم مصرف و رشته ای این نور سبب آسیب و یا اذیت چشم نمی شود چرا که فاقد تشعشعات مضر بوده و ایجاد سایه های اضافی در محیط نمی کند. از دیگر مزایای این چراغ های پنلی COB میزان مصرف کم انرژی می باشد که سبب شده این محصولات باعث کاهش 70 درصدی مصرف برق شده است. 

این محصول به دلیل کیفیت بالا و بازدهی نور و همچنین مصرف کم انرژی، در رده A قرار دارند و دارای طول عمری 30000 ساعته و ضمانت دو ساله می باشند و به همین جهت خرید خوب و مقرون به صرفه ای را برای مشتریان عزیز رقم می زنند و در این سالها مورد استقبال خریداران قرار گرفته اند.

برای خرید این محصول کلیک کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد