تاریخ انتشار : 29 اردیبهشت 1403

روشنایی معابر توسط چراغ خیابانی پارس شعاع

روشنایی معابر توسط چراغ خیابانی پارس شعاع

--چراغ خیابانی--

روشنایی خیابان ها و تامین نور در آن‌ها موضوع مهمی است. زیرا روشنایی سبب افزایش امنیت، زیبایی و تردد راحت تر می شود. به همین دلیل از انواع چراغ خیابانی در مسیرهای خیابان استفاده می شود.

چراغ خیابانی منبع نوری مصنوعی است که از لامپ، بدنه، شیشه رفلکتور، پایه، براکت، قطعات الکترونیکی و … تشکیل شده است. البته برخی از چراغ ها منابع نوری ندارند و باید مطابق با سرپیچ از لامپ مناسب در آن استفاده کرد.

چراغ های خیابانی مهمترین تجهیزات برای تامین روشنایی در معابر و خیابان ها هستند. چراغ های خیابانی اغلب برروی پایه های بلند نصب می شود تا نور آن چشم رانندگان را اذیت نکند. برای تهیه چراغ مناسب باید مشخصات فنی چراغ ها بررسی شود و چراغ موفق به گذراندن آزمایش های فنی شود.

چراغ خیابانی آرمیلا 50وات و 100 وات پارس شعاع توس (والا نور) بازدهی عالی نور، پاور فکتور بالا، شاخص نمود رنگ بالا(CRI) و بدون فلیکر(سوسو زدن) می باشد. این محصول سهولت در نصب و سرویس را داراست و همچنین درسالن های سرپوشیده، محوطه های باز، نمای ساختمان، پارکینگ ها، انبارها، سوله ها و فضاهای تولیدی و صنعتی، باشگاه های ورزشی و…. قابل استفاده است. این پروژکتور دارای منبع نور SMD است.

برای خرید این محصول کلیک کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد