تاریخ انتشار : 17 اردیبهشت 1403

نورپردازی کابینت

نورپردازی کابینت

نورپردازی کابینت

تصور کن تمام چراغ‌های خونه خاموش باشن و فقط چند باریکه‌ی نور فضا رو روشن کنن. چقدر می‌تونه جذاب و هیجان‌انگیز باشه! از طرفی، اغلب این نورپردازی‌ها، توسط لامپ‌های کم‌مصرف و با ولتاژ پایین صورت می‌گیره. پس مصرف برق کمتری دارن و با روشن کردن نواحی مشخصی از آشپزخانه، هم زیبایی خیره‌کننده‌ای ایجاد می‌کنن، هم جزئیات قابل رویت آشپزخانه رو به حداقل می‌رسونن.

آشپزخانه از پرترددترین مکان‌های منزل شما به حساب میاد و طبیعتاً زمان زیادی از روز رو در اون جا سپری می‌کنید. نورپردازی این فضا اهمیت زیادی داره و می‌تونه به اندازه چیدمان وسایل یا انتخاب متریال یا طراحی کابینت‌ها اهمیت داشه باشه. خود کابینت یه موضوع گسترده با کلی تنوع در متریال و نحوه اجرا هستش. نورپردازی کابینت هم جزئی مهم و تاثیرگذار در دکوراسیون آشپزخانه محسوب می‌شه. همیشه لازم نیست از لوسترهای لوکس یا وسایل روشنایی گران قیمت برای روشن شدن آشپزخانه استفاده کرد. گاهی بهتره با اضافه کردن چند نوار باریک نور در قسمت‌هایی از کار، جلوه‌ای کاملاً متفاوت و زیبا به کابینت‌ها بخشید.

قسمت‌هایی از آشپزخانه هست که بیشتر در اون قسمت‌ها به نور احتیاج داریم. مثل سینک ظرفشویی، کانتر، جزیره، و کشو و کابینت‌ها. پس می‌شه تمرکز رو برای تامین نور این قسمت‌ها گذاشت و باقی قسمت‌ها تاریک‌تر باشن.

در چه بخش‌هایی از کابینت می‌شه نورپردازی اجرا کرد؟

گزینه‌هامون برای اجرای نورپردازی در آشپزخانه شامل موارد زیر است:

  1. نورپردازی زیر صفحه کابینت یا زیر کابینت دیواری
  2. نورپردازی داخل صفحه کابینت
  3. نورپردازی داخل کابینت
  4. نور پردازی بالا و تاج کابینت

در ادامه در مورد هر یک از موارد بیشتر توضیح میدیم:

1. نورپردازی زیر صفحه کابینت یا زیر کابینت دیواری

از رایج‌ترین قسمت‌ها برای اجرای نورپردازی هستش و نکته‌ای که در اجرای اون خیلی اهمیت داره، توجه ویژه به رنگ کابینت و طرح اون هست. حواستون باشه رنگی که انتخاب می‌کنین، تناسب خوبی با رنگ کابینت و حتی رنگ دیوار یا کاشی زمینه در اون قسمت داشته باشه تا زیبایی اون رو دو چندان کنه. لامپ‌های SMD معمولاً برای زیر کابینت به کار می‌رن که در ادامه بیشتر باهاشون آشنا خواهیم شد.

چراغ خطی پرولیت محصول جدید پارس شعاع توس گزینه ای مناسب برای نورپردازی آشپزخانه ی شما خواهد بود.

ازمزایای این چراغ می توان قابلیت اتصال پیوسته چراغ ها به یکدیگر توسط رابط و داشتن کلید روشن و خاموش و داشتن سوکت و فیش رادیویی نام برد.

برای خرید این محصول کلیک کنید

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد